آقایان مسئول ، اشتغال زایی پیشکش ، مردم را بیکار نکنید

آقایان مسئول ، اشتغال زایی پیشکش ، مردم را بیکار نکنید/ ترس از ردصلاحیت شهامت را از نماینده بانه و سقز گرفته است / بیکار شدن صدها شغل سیار و گرفتار شدن دهها شغل دیگر بدلیل افزایش ۱۰ برابری قیمت گاز مایع / آقای نماینده از خواب گران خیز!!

▪️از اول آذرماه و به واسطه ساماندهی مصرف گاز مایع در کشور ، نمایندگان مجلس در طرحی, ۲ نرخی شدن گاز مایع را ارائه و مصوب کردند، اقدامی که بعد از ده روز مشخص شد همانند بسیاری از مصوبات دیگر بدون سنجش وضعیت و شرایط مردم بود.
در حالی قیمت کپسول گاز مایع ۱۱ کیلویی از ۳۰هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده که بسیاری از مشاغل همچون فست فود ها ، دستفروشان ، خودروهای سیار اغذیه فروشی ، ایزوگام کاران و بسیاری از مشاغل خرد از کار بیکار شده اند و امیدی به بهبود شرایط متصور نیستند.

▪️سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توجیه این طرح میگوید از آنجا که برای توزیع گاز مایع بسیاری از اصناف پروانه ندارند و برای مردمی که نیاز جزئی به این گاز دارند ساز و کاری اندیشیده نشده، پیشنهاد دو نرخی کردن این گاز را دادند.

▪️دلیل توجیهی نمایندگان قیمت پایین گاز مایع در کشور نسبت سایر کشورهای خاورمیانه است اما گویا نمایندگان اطلاعی نسبت به تورم ۵۰ درصدی ، ارزش پایین پول کشور ، درآمد پایین بیش از ۵۰ درصد مردمی که زیر خط فقر هستند ندارند و به جای تسهیل گری ، هر روز بر مشکلات آنان می افزایند.

✔️ده نگي شار(۱۴۰۲/۰۹/۱۲)

@dangishar

✔️پیج اینستاگرام

https://www.instagram.com/dangishar.ir/

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی