اخبار شهری

حوادث

اخبار

تصادفی

دستان خالی و عملکرد نداشته فرماندار سقز در طول مدیریت ناموفق در سقز

‍ ⚫️دستان خالی و عملکرد نداشته فرماندار سقز در طول مدیریت ناموفق در سقز / بیش از ۱۰۰ سفر روستایی فرماندار با نماینده سابق در ۳ سال گذشته ، آقای توان ! دستاورد روستاگردی های خود را برای مردم تشریح کنید

 

▪️مشکلاتی همچون آب ، فاضلاب، راه، برق ، مخابرات و …. چند سالی است گریبانگیر بسیاری از روستاها است و تاکنون اقدامی عملیاتی جهت پیگیری و رفع آنها از سوی بالاترین نماینده دولت در این شهرستان صورت نگرفته و اکثر بازدیدها به کارناوال های تبلیغاتی و خودنمایی فرماندار تبدیل شده است.

 

✔️به گزارش ده نگی شار:

 

▪️بهزاد رحیمی نماینده سابق سقز و بانه در طول نمایندگی ۴ ساله خود توانست در بسیاری از روستاهای شهرستان سقز حضور یابد، افتخاری که فرماندار سقز را نیز از آن بی بهره نکرد و تنها در سال گذشته جعفر توان با ۲۱ سفر روستایی که بیشترشان همراه با نماینده موافقش بوده ، لقب روستاگرد را برای خودشان به ثبت رساندند ، اما گویا با رفتن بهزاد رحیمی ، جعفر توان هم دل و دماغی برای روستاگردی ندارد و مدتی است بجای حضور در روستاها ، دهیاران و شوراهای روستاها را به دفتر خود می کشاند و شنونده مشکلات روستاها میشود.

 

▪️۹۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی افتخار تمام نشدنی فرماندار سقز در ۳ سال گذشته

 

▪️درحالی بودجه ساماندهی راه روستایی از طریق دفتر توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌‌ای و منابع استانی تامین میشود ، فرماندار سقز در هر مراسم و جلسه مرتبط و غیر مرتبطی از آسفالت ۹۰ کیلومتری راه روستایی در شهرستان سقز سخن به میان می آورد و هر آنچه را دیگران کرده اند به نام خود تمام می کند و گویی ادارات و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع ، از دور نظاره گر بوده و فرماندار توانسته از منابع داخلی فرمانداری این مهم را به سرانجام برساند.

 

▪️۱۰۰۰ تاکید و هزاران کار نکرده فرماندار سقز!!!!!

 

▪️با استناد به کانال خبری فرمانداری سقز ، جعفر توان با بکار بردن بیش از ۱۰۰۰ بار از کلمه تاکید!!! در جلسات خود خواستار انجام بسیاری از امورات شهرستان از سوی مدیران و حتی رعایت بسیاری از موارد از سوی شهروندان شده است ، اما گویا پس از گذشت بیش از ۳ سال از مدیریت ضعیف خود ، هنوز متوجه نشده است که کار با حرف انجام نمیشود و صِرف بکار بردن کلمه تاکید در سخنان خود نمیتواند دهها کمبود اساسی شهرستان سقز را که به لطف خود به صدهها کمبود تبدیل کرده است مرتفع نماید.

 

▪️آقای استاندار چهره دومین شهرستان استان را از سیاستهای غلط مدیران سیاست زده پاک کنید.

 

▪️در ۳ سال گذشته و به لطف جعفر توان فرماندار به اصطلاح ویژه شهرستان سقز ، بسیاری از امورات شهرستان به خواب کبری فرو رفته و گویی این شهر در قاره ای دیگر و خارج از منطقه جغرافیایی ایران قرار گفته ، بگونه ای که هیچ چیز و هیچ کس و هیچ کار در جا و زمان و مکان خود قرار نگرفته و ندارد و هر روز خرواری از مشکلات ریز و درشت بر دنیایی از ضعفها و کمبودهای این شهر اضافه میشود.

 

▪️در پایان باید به این موضوع اذعان کرد این شهر مدتی است از نبود فرماندار و بزرگی دلسوز رنج میبرد و میانجیگری و حل مشکلات جای خود را به تهدید و پرونده سازی داده است ، این شهر مملو از جوانان دلسوزی است که به لطف جعفر توان ، دچار شکایت و پرونده سازی یا از این شهر فراری شده اند و هیچ مدیری نیز در ادارات این شهر به دلیل درخواست ها و برخوردهای خارچ از عرف و چارچوب قانونی توان ، توان و انگیزه ای برای انجام کار ندارند ، به همین دلیل است که سقز روز به روز و با سرعت نور در حال برگشت به عقب و نابودی است.

 

▪️هرچند خبرهای جسته و گریخته ای از تغییر جعفر توان فرماندار سقز شنیده میشود ، اما نه هر ماه و روز ، بلکه هر ساعت و دقیقه و ثانیه تاخیر در تغییر توان ، میتواند منجر به بروز مشکلاتی برای شهروندان و این شهر شود که شاید تا سالها نتوان آن را درست کرد.

 

✔️ده نگي شار(۱۴۰۳/۰۷/۱۳)

 

@dangishar

 

✔️پیج اینستاگرام

 

https://www.instagram.com/dangishar.ir/

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی