راههای روستایی عمده مشکل روستانشینان سقزی/ اهالی روستای قهرآباد ، بعد از گذشت چندین ماه منتظر اجرای وعده‌های نماینده سقز و بانه هستند!!!

‍ راههای روستایی عمده مشکل روستانشینان سقزی/ اهالی روستای قهرآباد ، بعد از گذشت چندین ماه منتظر اجرای وعده‌های نماینده سقز و بانه هستند!!!

▪️جاده منتهی به روستاهای دهستان ترجان (بیگ‌اویسی،قهرآبادسفلی،کهریزه ایوبی، گردیگلان وترجان‌و….) نیاز به رسیدگی دارد.وضعیت جاده بعد از بارشهای اخیر بسیار نابسامان است و علاوه بر لکه گیری ، نبود شانه خاکی(هدایت نشدن آب‌های سطحی جاده اسفالت)عدم خط کشی و نبود تابلو از دیگر مشکلات جاده است.

▪️به گفته اهالی روستای قهرآباد در دیماه سال گذشته ،نماینده سقز و بانه و جمعی از مدیران در مسجد قهرآبادسفلی و در حضور اهالی روستا قول مساعد برای رفع مشکلات جاده از بابت شانه خاکی و خط کشی و نصب تابلو را دادند اما تاکنون اقدامی در این راستا انجام نشده و اهالی همچنان منتظر هستند.

▪️گفتنی است این جاده ، یک جاده بین روستایی مشترک است که به واسطه مکان‌های تفریحی گردشگری ترجان و همچنین وجود کارخانه ماسه شویی و کوره های آجر پزی‌در همان مسیر روستا ها،جاده متحمل حجم بسیار زیادی رفت وآمد است و لازم است که مسولین توجه بیشتری به جاده های روستایی و صد البته وعده های خود داشته باشند.

✍حسن زاده/ خبرنگار ده نگی شار

✔️ده نگي شار(۱۴۰۱/۰۳/۰۴)

@dangishar

✔️پیج اینستاگرام

https://www.instagram.com/dangishar.ir/

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی