مدیریت ، حلقه گمشده شهر صاحب

‍ ⚫️‍ مدیریت ، حلقه گمشده شهر صاحب / آب نیست اما وعده هست/ آقای فرماندار: بزرگی سراسر به گفتار نیست ، دو صد گفته چون نیم کردار نیست

 

▪️شهروندان دومین شهر بزرگ شهرستان سقز از کمبود و قطعی های مکرر آب به ستوه آمده اند

 

▪️شهر صاحب از توابع شهرستان سقز چند سالی است به معضلی به نام قطعی و کم آبی دچار شده است و گویا قرار نیست این مشکل حل شود.

 

▪️در جدیدترین اطلاعیه آبفا شهرستان سقز اعلام شد با توجه به بروز نقص فنی در ایستگاه پمپاژ و لزوم انجام تعمیرات اضطراری، قطعی و افت فشار آب آشامیدنی در مناطقی از شهر محتمل است، اما عنوان نشد که چرا این اتفاق بایستی هر چند ماه یکبار در صاحب رخ دهد که در مقاطعی قطعی آب در این شهر تا ۳ روز هم بطول انجامیده است‌.

 

▪️فرماندار سقز در آذرماه سال گذشته توسعه شبکه آب و فاضلاب شهرک های جدید، ارتقای زیرساخت های تامین آب و …. را  از جمله مطالبات مردم شهر صاحب اعلام کرد و تاکید کرد به جد پیگیری خواهد شد.

 

▪️پیگیری هایی که تاکنون برای سقز نان نشده و برای صاحب آب!

 

▪️مشخص نیست فرماندار سقز فقط برای خالی نبودن عریضه سخن می گوید یا واقعا دوست دارد جلسه بگذارد و وعده بدهد و تاکید نماید.

 

▪️در ۲ سال گذشته آنچه که از فرماندار سقز دیده شد فقط تاکید و اوامر دستوری و برگزاری جلسات بدون خروجی بود، اما مگر مشکلات دپو شده شهرستان سقز با وعده و داد و بیداد و جلسه و….. حل میشود؟

 

▪️اما سوالی که هنوز پاسخی برای آن پیدا نشده است این است ، که معیار سنجش وعده ها و دستورات فرماندار سقز چیست ؟؟؟

کیلو ؟ لیتر ؟ متر ؟ وات ؟ ولت ؟ بار ؟ اینچ ؟ فوت؟ یارد؟ مایل؟ جریب؟ اونس؟ خروار؟ اسب بخار ؟و …..

 

✔️ده نگي شار(۱۴۰۳/۰۱/۱۳)

 

@dangishar

 

✔️پیج اینستاگرام

 

https://www.instagram.com/dangishar.ir/

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی