چرا بازارچه‌های کردستان که تنها منبع امرار معاش مردم استان است بسته است

چرا بازارچه‌های کردستان که تنها منبع امرار معاش مردم استان است بسته است

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: واردات صد قلم کالا از بازارچه‌های مرزی به کجا رسید؟ چرا در بعضی از مرزها در کشور بازارچه‌ها همچنان باز است اما بازارچه‌های کردستان که تنها منبع امرار معاش مردم است بسته است چرا فکری نمی‌کنید.

محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی دیروز در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: جناب وزیر راه و شهرسازی کاش یکبار به خودتان زحمت می‌دادید و از جاده‌های روستایی کردستان بویژه جاده‌های صعب‌العبور روستایی سقز و بانه عبور می‌کردید.

وی افزود: کاش وعده‌های روز رای اعتمادتان را به یاد می‌آوردید که می‌گفتید توجه ویژه‌ای به جاده روستایی مناطق محروم دارید و از ما خواهش می‌کردید که به شما رأی دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس امروز به وجدانتان ارجاعتان می‌دهیم و می‌گویم عاقبت خود را نسوزانید و نسبت به راه‌های روستایی کردستان بی‌تفاوت نباشید و کاری بکنید.

وی در تذکر بعدی خطاب به رئیس‌جمهور، وزیر کشور و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: واردات صد قلم کالا از بازارچه‌های مرزی به کجا رسید؟ چرا در بعضی از مرزها در کشور بازارچه‌ها همچنان باز است اما بازارچه‌های کردستان که تنها منبع امرار معاش مردم است بسته است چرا فکری نمی‌کنید.

بیگلری تصریح کرد: آقایان عزیز بازگشایی بازارچه سیف سقز که وعده داده بودید به کجا رسید، تردد مسافر از مرز سیرانبد بانه چه شد؟ قرار بود که این دولت، دولت راستگویان باشد چرا کاری کردید که مردم اینقدر به دولت بی‌اعتماد باشند.

۴۰ درصد مدارس کردستان تخریبی است

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه تذکر بعدی خود را خطاب به سرپرست وزارت آموزش و پرورش داد دو گفت: آیا خبر دارید که ۴۰ درصد مدارس کردستان تخریبی هستند و هر لحظه باید منتظر حادثه‌ای خطرناک ، به رییس نوسازی مدارس بفرمایید که کردستان هم جزو ایران است و یکبار به خودش زحمت بدهد و از چهار مدرسه کردستان دیدن کند.

وی خطاب به وزیر ارتباطات نیز گفت: چرا وعده‌هایتان را در مورد آنتن‌دهی و اینترنت روستایی کردستان اجرا نمی‌کنید//فارس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی